2 окт. 2011 г.

Pisica si soarecele...


FC Academia-FC Dacia 0-3
Cit de mult mi-as dori sa fie invers(ma refer la scor)...din pacate o spun cu mina pe inima,ieri n-am meritat nici macar un punct.Nu am avut finalizare,am fost lipsiti de virf care sa se afle in momentul potrivit,la locul potrivit.Va dati seama ca fara suturi la poarta nu poate fi vorba de goluri marcate,luand in considerare ca fotbalul este sportul in care cantitatea trece in calitate.Sunt prea educat ca sa vorbesc la ora actuala despre arbitraj,cred ca prea multa atentie le acordam...In fine,in partida de ieri noi am fost soriceii care au alergat destul de mult,pe alocuri reusind faze insemnate la nivel de constructie,insa "lupii galbeni" si-au luat forma pisicii care a stiut sa ne astupe cu laba de fiecare data cind ramineam neconcentrati.Am fost penalizati,am luat trei goluri ca un dus rece,ne-au umplut sacul pe teren propriu...

Hai sa va spun ce am auzit ieri de la un suporter:Astfel de infringeri doar intaresc,de ele tot este nevoie,calesc spiritul de echipa.Eu personal sunt de acord cu aceasta afirmatie,pentru acest caz am si un motto pregatit "Tot ceea ce nu te omoara-te face mai puternic".Fie azi am pierdut...,dar miine neaparat vom cistiga.
Ma nemultumeste acel fapt ca daruindu-te in teren,fiind scurs de vlaga...lumea vorbeste despre(ginditi-va singuri)...

P.S. Am avut parte ieri de o galerie frumoasa,pe care pot sa o asigur,ca,in curind vor pleca si ei cu capul sus dupa meciurile Academiei
sinteti bravo...merci,pe curind...









1 комментарий: