18 нояб. 2011 г.

Tim Cook(director general APPLE) are telefon Nokia...)))

Acum citeva zile am avut parte de un spectacol inedit...in sens hazliu...care mi-a provocat un zimbet in toate cele 32 de "plombe"))),care mi-a marcat dispozitia pe urmatoarea perioada a zilei.Deci intimplarea a avut loc pe cind imi comandasem un kebab,si imi asteptam cu gust deliciul impreuna cu citiva fosti colegi de clasa.In secunda urmatoare intra un domn,rapid,cu picaturi de apa pe frunte,cu respiratia intretaiata,in haine neinsemnate,purtind o scurta de culoare rosie cu galben...aici e culminatia...pe spate avea logo-ul tuturor cunoscutului McDonald's,si faza cea mai importanta consta in ceea ca avea in mina o poseta a retelei de fat-food-uri,pardon fast-food-uri din care scoate grijuliu un pachet in care se afla,banuiesc mincare "sanatoasa"...pe care il inmina fetei de la casierie!!!
Am schimbat citeva priviri suspecte si pline de curiozitate,dupa care am inceput a ride in hohote.Eroii acestei faze au tras si ei un zimbet subtil,fara sa-si arate coltii.
Se vede ca asa practica este des intilnita si destul de obisnuita,apropiata rutinei,deoarece barbatul luind banii cu zgircenie din mina fetei,la iesire a tinut sa adaoge:Asta este,cind noi de la ei,cind ei de la noi...ne-am saturat de una si aceeasi...cam asa au sunat cuvintele inabusite ale curierului...)))
Interesant...,ce vi se pare mai gustos kebab-ul sau McDonald's-ul?
Pentru cei care n-au inteles naratiunea:Lucratorul de la "kebab" si-a comandat "delicatese" de la McDonald's)))
P.S. De ce sa mai platiti bani pe mincare unul altuia..?cite Hamburger-uri face un Kebab?)))..sper sa intelegeti aluzia...pe curind

1 комментарий: