14 дек. 2011 г.

Gala burdanosilor si foamea de lup...

Am de spus multe,dar imi voi limita fantezia,tintind doar citeva puncte...Nici nu stiam ca avem atitia oameni care au tangente cu fotbalul,pe bune...erau o multime,probabil isi scot sacoul prafuit din sifonier si pantalonii de "velvet" doar cu ocazia acestei gale,altfel riscau sa fie mincate de molii :))) Apropo de mincare...dupa cite se cunoaste,dupa ceremonia de inminare a premiilor pentru laureati,urmeaza un banquet la etajul 2 al Teatrului de Opera si Balet...am fost naucit cind am ridicat scarile...era lume de 2 sau chiar 3 ori mai multa decit in sala de festivitati,foarte paradoxal..si in acelasi moment ceva obisnuit pentru natiunea moldoveneasca...concluzia e urmatoarea:oamenii au venit la o sarbatoare a fotbalului pentru a "indopa" si a umple stomacul...si nu pentru decernarea distinctiilor,pacat :( In timp ce eram cu ochii pe spectacolul din scena,cu cintareti renumiti autohtoni,lumea fotbalistica iesea din sala...fiind indignati ca mult tine un cintec sau altul...gindul le era la una...la sarmale si vinul alb si desigur o tigara arogant dusa la buze.
Am fost bucuros sa intilnesc oameni care isi fac meseria din entuziasm si din dragoste,pe care o transmit generatiilor succesoare,prin miinile carora am trecut si eu.Am fost multumit ca am facut si eu parte din acea gala,cu totii avem spre ce tinde.La final am fost intrebat daca merita sa se organizeze aceasta gala luind in consideratie ca anul fotbalistic a fost cu certitudine nereusit.Tin sa raspund neaparat si aici la aceasta intrebare:este nevoie ca oamenii sa-si cunoasca eroii,este nevoie ca cei care vin din urma sa capete idealuri si sa aiba la ce tinde,este nevoie sa ne scoatem partile negative la iveala pentru a gasi solutii si compromise,este nevoie sa ne spunem verde in ochi ca am fost foarte slabi...apropo...pentru tot exista o singura explicatie.Atunci cind se vor termina toate murdariile din fotbalul moldovenesc,atunci vor aparea si rezultate,atunci echipele autohtone vor tine piept calificarilor in Europa,atunci campionatul intern va creste in valoare,atunci Nationala va obtine mai mult de 12 puncte in grupa,si desigur,atunci flaminzii vor minca fara sa se ascunda...
P.S. Haideti la urmatoarea Gala a laureatilor sa vorbim de succesele fotbalului moldovenesc,nu doar de veteranii care ne-au purtat faima la timpul lor.Haideti sa facem sa ne bucure prezentul si sa asteptam cu nerabdare viitorul...mult succes tuturor...pe curind

Комментариев нет:

Отправить комментарий