26 сент. 2011 г.

"Cheia succesului" modelata de studenti...

Adăugaţi o legendă
Sheriff Tiraspol-Academia 1-1
Va intrebati cum este posibil?de ce anume Academia este cel mai incomod adversar pentru tiraspoleni?...raspunsul este foarte simplu...avem caracter,avem tupeu,avem angajament ireal si avem dorinta enorma.
Dupa un start mai putin reusit de campionat,am fost demoralizati din mai multe puncte de vedere:rezultate modeste,joc care lasa mult de dorit as zice eu si o stare psihologica proasta de nedescris.In fine,punctul slab al unui sportiv de performanta nu este de departe starea fizica,mai degraba totul vine din regiunea capului,mai bine zis din interiorul lui...vorbesc despre psihologia sportiva.Daca la acest compartiment esti bine construit,sa stiti ca rezultatele nu intirzie sa vina,fiti pe pace.Sa ne intoarcem la oile noastre,am fost motivati,am fost increzuti,am fost concentrati...am fost spartani.Si totusi,haideti sa nu ne imbatam cu apa rece,a fost un semisucces pe care intr-adevar l-am meritat.
P.S. A fost greu,dar efortul s-a rascumparat...pe curind

Комментариев нет:

Отправить комментарий