26 сент. 2011 г.

Sint Roman-Basarabean...

Adăugaţi o legendă
Tin sa ma laud ca astazi 26.09.11 am 
recapatat cetatenia romaneasca.La sediul sectiei consulare a ambasadei Romaniei din str.Grigore Ureche 2,am depus juramintul de credinta fata de Romania...Sincer sa va spun am fost putin emotionat,din considerentul ca nu prea stiam cuvintele imnului national al Romaniei(din pacate il uitasem deja).Cu toate acestea in fata noastra,a moldovenilor,insetati de capatarea pasaportului de culoarea rosie...a aparut un domn prezentabil imbracat la patru ace(ca din filmul Men in Black-va dati seama).Ulterior am constientizat ca de fapt este Seful(sectiei consulare a ambasadei Romaniei) domnul Tiberiu Trifan.Din prima mi-a lasat o impresie buna,insa cind a inceput a vorbi...am fost coplesit,am ramas masca...stiti de ce?Vorbea limba romaneasca in toata splendoarea ei,cu tot farmecul ei de doina...cu toate ca eram circa vreo 300 de oameni intr-o sala relativ mica si lipsea aerul proaspat,nu m-am lasat sedus de incomoditati si priveam in gura domnului care scotea combinatii de litere fabuloase,caracteristice doar limbii noastre de bastina-limba romana.
"Limba este intiiul mare poem al unui neam " Lucian Blaga
P.S. Iubitiva limba...(nu pe cea din gura si nu acea de la incaltaminte)
Pe curind...

10 комментариев:

  1. super, Felicitari, apropo, link util este www.jurnalsportiv.md este portalul exclusiv de sport al JurnalTV, este acolo material despre tine

    ОтветитьУдалить
  2. http://jurnalsportiv.md/index.php?option=com_content&view=article&id=3639:fotbalistul-maxim-potirniche-iubii-v-limba-nu-cea-de-la-inclminte&catid=80:dn&Itemid=202

    ОтветитьУдалить
  3. multumesc frumos,am sa tin cont de acest portal...apreciez enorm,bafta

    ОтветитьУдалить
  4. Felicitari Maxim! Un adevarat patrot de care ducem lipsa enorma la Nationala!

    Fan Zimbru.

    ОтветитьУдалить
  5. Super. Fotbalist bun, care scrie f bine, f greseli, care vb perfect romana...Bravo, felicitari sincere

    ОтветитьУдалить