12 окт. 2011 г.

Si ce daca am jucat cu autocarul in poarta..?La volan era Namasco(are permis)


Olanda-Moldova 1-0
Va asigur ca am facut tot ce am putut la ora actuala...da,ma rog,am jucat defensiv,pai...asta tot tre sa stii s-o faci,nu?N-am auzit pe nimeni reprosind Inter-ului,pe atunci condus de Mourinho ca a jucat antifotbal contra Barcelonei(in semi-finala Champions League)...corectati-ma daca gresesc.Nu ne-am facut de ris,merita de remarcat faptul ca "Golova"(Golovatenco) putea sa-si alipeasca un calificativ in seara de 7 octombrie,de exemplu "Zolotaia" daca marca pe spate dintr-o centrare venita din gheata lui Zmeu.
In fine,am fost impaienjenit de o profunda placere de jocul olandezilor,poate suna paradoxal,insa cel mai dificil lucru pe care il cere fotbalul este....sa joci simplu,ceea ce faceau baietii in oranj.Nicio miscare in plus,nicio atingere deprisos,nicio demarcare deocheata.Stiti ce este un lucru perfect?corect...este acelasi lucru lipsit de imperfectiuni.
Aveau mingea cusuta de picior,sau,poate le fi dadu ghetele cu vreun super glue,naiba sa-i ia...dar stati putin............
Nici noi nu sintem atit de simpli...
Am avut un ZEU in poarta...Namantuitorul,a fost fenomenal,exceptional...In acel meci portarul a fost mai mult decit jumatate din echipa,cu tot respectul pentru toti colegii mei,ne-am aparat ca la carte,nu le-am dat spatii,respectiv ei n-au avut spatii...
P.S.Cu toate astea,am luat bataie,na...dar am plecat cu capul sus,cu pieptul raspicat,si nu mie rusine ca sunt moldovean...pe curind

Комментариев нет:

Отправить комментарий