24 окт. 2011 г.

Un an sau sapte..?

Astazi "balvanul" meu implineste un an,si tin neaparat sa-l omagiez cu aceasta ocazie...insa ce-i pasa lui de ce scriu eu aici?asta cunoaste doar unde este amplasat frigiderul si sunetul apei(se teme enorm de apa).De altfel acest ghem de blana imi este alinarea,bucuria si jucaria...mutra aceasta a lui,mereu suparata,nu inceteaza a te uimi!!!Mereu zburdalinic,nazbitios,agresiv si totusi iubit,nu-ti da niciun motiv sa-l urasti,ce ciudatenie n-ar trasni.Era cit un pumn cind prima data l-am vazut(acum are 4 kg-e dolofan).L-am luat de la o batrinica care era cea mai fericita cind am venit sa-i iau "panarama" de pe capul ei.Ii intilneste pe toti la usa,si pe toti ii masoara cu privirea cind pleaca...credeti ca din dragoste???noooooo...asteapta mincare dracusorul,il hranesc in continuu si tot e nesatul.Dar va asigur,nu regret niciun moment petrecut cu el impreuna,e caraghios si in acelasi moment-sufletist.La sigur,cineva va spune:Este un simplu animal,ce poti sa astepti de la el?Dar dati-mi crezare,se face el prostut,dar uneori ramin socat de inteligenta sa,pe care nu totdeauna o sesizezi la un om.
Felicitari "Balu",din partea mea o masa la "Kitekat" Cocktail House)))!!!
Nu te voi lasa niciodata sa mori de foame...
P.S. Cine sunt oameni si cine sunt animale?intrebarea vesnica...pe curind
Savurati citeva poze...


 




















                                   















6 комментариев:

  1. Doinitza-Miss Academia UTM24 октября 2011 г. в 14:20

    Un motanas dragalas!Felicitari "Balu",multi ani inainte,si cu cit mai multa mincare delicioasa in burtica ta!Maxim sa nu fii zgircit:P :D

    ОтветитьУдалить
  2. Un La Multi Ani de la Charly:)!Maxi4 da tu ai grija de Balu ca de nu tu primesti bataie!

    ОтветитьУдалить
  3. ok...fratica...el este sub protectia UNESCO,asa ca n-am ce-i face...)))

    ОтветитьУдалить
  4. Am avut şi eu un ghem de blană, nimeni nu ştia să toarcă la fel. Şi a fost singurul motan pe care l-am adus în casă şi pe care ai mei nu l-au dat afară. Dar din păcate l-am dus la ţară şi a dispărut; cred că l-a luat cineva, pentru că este o corcitură cu o pisică de rasă şi e foarte frumos şi venea la orice om care-l chema. Îmi va fi dor de el... ai grijă de motănelul tău! ;)

    ОтветитьУдалить
  5. neaparat...cu siguranta voi avea grija de el...pacat de ghemul tau...bafta...si nu mai pierde motani...:D

    ОтветитьУдалить