3 нояб. 2011 г.

Oare cunoastem valoarea timpului?

Da....da....da....recunosc!!!n-am scris de ceva timp,am fost,hai sa zicem,intr-o "criza" de idei,un cuvint ce deja s-a acomodat la noi in Moldova,si ar fi pacat sa nu-l intrebuintez si eu :) 
In fine...intrebarea pe care o sesizati in antet este provocata de filmul pe care l-am vizionat astazi,cred ca multi au avut ocazia sa-l cunoasca(deja)...deci,dupa cum spuneam,am sa relevez putin din continutul acestui "movie".
In special,tin neaparat sa apreciez ideea originala,nemaintilnita in alte productii video...care consta in reprofilarea valorilor pamintene,omenesti...si anume pe prim plan este situat timpul,in detrimentul banilor(care din pacate in viata noastra ocupa treapta de frunte).
Totul a fost ok,eram in situatie de suspans,pina in momentul cind un vecin de la cinema,i-a spus prietenului sau ca filmul e de doi bani...asta m-a pus pe ginduri...La drept vorbind,undeva ii iau partea.Nu pot afirma ca efectele speciale sau actiunea,sau jocul actorilor,nici macar modul video in care a fost expus acest film nu m-au frapat,dar conceptia este excentrica...Daca ar fi sa dau un sfat referitor la filmul consumat...o spun raspicat:MERITA!!!Doar din simplul considerent,ca E TIMPUL SA NE GINDIM DESPRE TIMP...
Fratilor,nu va irositi timpul...si pe final,desigur,fraza cheie(extrasa din film):
P.S. Nimeni nu merita sa aiba bani in exces...daca pentru aceasta altii platesc cu viata...pe curind

1 комментарий: