4 нояб. 2011 г.

1960 vs 2011...care este alegerea ta?

Cred ca era mult mai actual acest articol,banuiesc...cam vreo 3 saptamini in urma,pe data de 14 octombrie,atunci cind toti chisinauienii sarbatoreau hramul capitalei,totul...din simplul motiv ca vreau sa va vorbesc putin despre orasul meu natal,eternul si ciudatul-Chisinau.
Aici am tras prima gura de aer,aici am facut primul pas,aici am furat capacul de aluminiu pentru al amaneta pe 50 de bani,de care sa-mi cumpar gume de mestecat Mortal Kombat ;) ,aici am mers prima data la scoala,aici am cunoscut(simtit) pentru prima data ce inseamna sa fii beat :D ...aici am consumat toate emotiile caracteristice unui om implinit!
Pricina acestei nostalgii neprefacute mi-a impuso un video pe care mi l-a aratat frate-meu cu sotia sa,referitor la Chisinaul anilor 60'.Am fost placut surprins de imaginile video pe care le vizualizam,si indata subconstientul m-a omorit cu o intrebare neprihanita:Cind Chisinaul arata mai bine,atunci sau la inceputul mileniului III?
Nu pot sa-mi raspund la aceasta intrebare cu o exactitate indiscutabila,pot doar sa afirm ca imi iubesc orasul,si respectiv tara in care traiesc!!!
Cu toti ciudatii de pe strazi,cu toate gaurile din drumuri(care nu te lasa sa adormi in transport),cu toate mirosurile,cu toate gunoaiele,cu toate preturile exagerate...si in cele din urma,dar,nu de ultima importanta...cu tot spiritul pur moldovenesc...Chisinau-te iubesc
P.S. Stiu exact unde mereu ma voi intoarce...stiu unde ma vor aduce picioarele...stimati chisinauieni haideti sa nu scuipam in fintina din care bem apa...pe curind

1 комментарий:

  1. mi-a placut mult,bravo capitane!!!!!Intr-adevar,orice ar fi,oriunde vom ajunge,Chisinaul,mereu va ramine in inimile noastre.Cum sa nu iubesti totusi acest oras? Orasul florilor, orasul poeziei, orasul nostru.

    ОтветитьУдалить