1 янв. 2012 г.

Televizorul retro este martor...

Tremur.Singele imi sparge fata.Maxilarul inclestat imi sfarma dintii.Pleoapele imi scirtie,provocind riduri placute.Mirosul inconfundabil imi patrunde in nari,convertinduse in implusuri pozitive ce-mi mingiie creierul.O caldura infernala ma cuprinde.Transpir.Burta imi este coplesita de o greutate inexplicabila.Ma furnica.Genunchii mi se inmoaie.Puterile ma parasesc.Sunt uluit.Sint turmentat.Sint frapat.Sint linistit.Sint multumit.Sint implinit.Doua lacrimi grele,scurse zgircit isi fac loc printre sprincenele arse...o sfarm de dor
P.S. O am pe ea in brate...pe curind

1 комментарий:

  1. unul din cel mai frumos moment din 2011,cind toate emotiile au devenit un intreg si o simtire,cind totul era reciproc,chiar si acele batai ale inimii ... un final de an ca in povesti
    p.s. mi-ai lipsit si iti multumesc pentru acele emotii care ai reusit sa le trezesti in mine doar cu un zimbet sincer si o imbratisare.

    ОтветитьУдалить