13 июн. 2012 г.

Sint om Bogat..!

Sa spun ca am prieteni ar fi o ipocrizie.Am Oameni in preajma destoinici, devotati ,credibili...pe care nu mi-e frica sa ma sprijin, carora le-as incredinta cheile de la apartament si chiar pe "banditu" Balu !!! poate...inca nu m-am decis ;)
Nu-mi doresc altceva decit sa fiu corect, nu-mi doresc altceva decit sa nu supar, sa nu jignesc, sa nu ranesc, sa fiu echidistant, sa fiu impartial, sa fiu de folos.Sint nespus de recunoscator oamenilor carora nu le sunt indiferent, carora le trezesc acea picatura de respect, carora se gindesc la mine FIIND IN ADINCA NOAPTE, carora ma inteleg din simpla privire, carora tacerea le spune mai mult decit cuvintele.
Cuvintele i-au fost date omului pentru a-si ascunde gindurile...insa eu n-o voi face la fel in aceasta zi!!!N-o sa ma supar ca mi se descarca telefonul de la atitea sunete, mesaje, email-uri, notificari...n-o sa ma supar ca cineva mi-a stricat somnul dulce, n-o sa ma supar ca-mi urati sa fiu fericit, norocos si sanatos :)
In acest moment fericirea imi infloreste sub talpi pentru ca va am pe voi, dragi prieteni! Cineva mi-a urat ca astazi, sa am o sarbatoare frumoasa...intrebarea mea suna astfel: cine face sarbatoarea frumoasa daca nu oamenii de care iti pasa?
Chiar daca la felicitarile dumneavoastra nu pot raspunde decit cu un simplu "multumesc"...sa stiti ca e cel mai recunoscator pe care l-am rostit vreodata!
P.S. Multumesc parintilor mei ca m-au educat in asa mod ca sa fiu util cuiva, Multumesc parintilor vostri pentru ca v-au dat nastere pe pamintul pe care traiesc si eu!!! pe curind...

1 комментарий: