16 окт. 2011 г.

Fotbalul nu iarta...

Academia-Milsami-Ursidos Orhei 2-5
Cit imi este de neplacut,greu(cum doriti)sa vorbesc despre acest rezultat umilitor,dezastruos...dar pina la urma acesta este verosimilul,si nu te poti ascunde.In astfel de momente imi pare nespus de rau ca timpul este ireversibil,as da orice sa ma intorc in minutul 1 al acestei confruntari,si sa remodelam rezultatul final.Am ezitat sa scriu despre acest eveniment ieri,si probabil astazi toata ziua,insa nu ar fi fost corect daca nu ma exteriorizam asupra acestei "catastrofe".Am luat 4 goluri in timp ce tabela de marcaj nu apucase sa arate abia minutul 23,e ceva ce nu mi s-a intimplat niciodata in viata sportiva,si nu doresc nimanui din lumea fotbalistica sa traiasca acele sentimente de umilinta si neajutorare prin care am trecut cu toata echipa.Si acum ma resimt de la "dusul cu apa rece" pe care ni l-au organizat orheenii.Vreau sa fac o marturie,ieri,eu personal am jucat dezastruos,si simt nevoia sa o spun,si cel mai infiorator lucru este,ca,nu pot gasi vreo explicatie...dar cu siguranta va fi o lectie de bun augur...
P.S. Cer iertare celor care ne sustin,Cer iertare antrenorilor,Cer iertare coechipierilor,Cer iertare celor care ne finanteaza si merg cu noi pina la capat...pe curind

5 комментариев:

  1. Cum am scris si pe blogul lui Radu Ginsari...sinteti o echipa tinara cu ambitii si asa infringere ceva o sa va invete. Dar totusi sinteti Bravo Academia, aveti ceva deosebit de alte echipe din DN.
    http://ashambra.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить
  2. te-am adaugat pe lista de bloguri vizualizate...
    eu inteleg totul...insa tre sa va da-ti seama si d-voastra ca nu mai suntem acea echipa tinara,dupa ani sintem destul de maturi,dar dupa joc inca am ramas la juniori,tre sa bati fierul cit e cald,ai auzit banuiesc de asa zicala,deci la virsta aceasta se formeaza stereotipuri,si mai ales baietii se fac barbati,ma refer la jocul din teren,sigur ca asa infringere o sa ne invete ceva,insa aceste invataturi par a fi o deprindere pentru noi,si acest fapt nu poate sa ma lase indiferent,merci pentru incurajari,apreciez mult

    ОтветитьУдалить
  3. Forza Academia...
    Curaj si totul va fi bine...
    As compara Olimpia cu Sportul Studentesc din Romania...nu doar ca-i stdentesc...:D:D....ci si pentru ca Aveti un lot foarte puternic , doar ca nu este impins din spate de cineva...parerea mea
    http://afanasiimihai.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить
  4. Doinitza-Miss Academia UTM19 октября 2011 г. в 12:54

    Totul o sa fie bine,principalul sa mergeti inainte cu forta si incredere in voi,aratati-le la toti simbata de ce este in stare Academia,da-ti tot cei mai bun din voi,si victoria e a noastra!!!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить