6 янв. 2012 г.

Frate sau strain..?

Dupa cum va dati seama potrivit imaginii,voi reflecta asupra unui film pe care l-am privit ceva zile in urma.Impresia imi este una ferma,bine cladita si sper intemeiata...Dupa parerea mea relatarea mai mult vine din viata,deoarece naratiunea propriu-zisa este una cotidiana,foarte frecventa in situatiile de divort,cind parintii si copiii se resping ca polurile de acelasi fel ale unui magnet.Respectiv cei care indura,sufera,ingina,rabda,pling si blastama sunt copiii.Situatia din film evoca soarta a doi frati care conform contravointei au fost despartiti si aruncati in celule ale vietii diferite,ca statut,ca priorotate.Ideea sau decurgerea evenimentelor pare a fi una banala...un turneu de lupte martiale,cu superpremiu,cu megastaruri ale acestui sport,cu promoteri inflacarati si m.a. Insa impresioneaza cum au fost sterse relatiile de rudenie,de fratie...si totul,desigur,din cauza alcoolului...care a provocat o despartire,o tragedie,destine darimate.Tupeul,ambitia,durerea,fracturile,singele,ura...toate elementele negative ale luptei au constituit frumosul,au facut ca filmul sa capete acel graunte de intriga...Nu-mi este rusine sa confes ca finalul mi-a inmuiat ochii...
P.S. Nu fiti egoisti,ginditi-va ca in urma unei miscari neatente din viata d-voastra,pot patimi mai multe generatii...vizionare placuta...pe curind 

Комментариев нет:

Отправить комментарий